Osakkaalle
Osakkaan tarpeet, kuten isännöitsijäntodistuksen tilaus, huoneistokorjaukset ja asiakirjat, löytyvät kätevästi yhdestä paikasta. Hyödynnä sähköistä asiointia, kun tarvitset tukea isännöinnin asiakaspalvelussa tai kiinteistön ylläpitoon liittyvissä kysymyksissä.
Osakkaan palvelut
Palvelemme osakkaita Matinkylän Huollon isännöimissä kohteissa digitaalisesti asukasjärjestelmissä sekä yhtiökohtaisten palvelusopimusten mukaisin lisäpalveluin.
Osakkaana saat käyttöösi KotiMasa -mobiiliapplikaation asioiden sujuvaan hoitamiseen, kun teet alla olevan muuttoilmoituksen ja se on käsitelty.
Tiedotteet
Osakas saa tiedon kaikista taloyhtiön muutoksista, muutostöistä sekä ajankohtaisista asioista suoraan KotiMasa-palveluumme.
Vuosikokousmateriaalit
Osakkaana saat käyttöösi kaikki vuosikokouksiin liittyvät materiaalit KotiMasa -asiakasjärjestelmässämme. Näet myös omistukseesi liittyvien taloudellisten velvoitteiden tilanteen ajantasaisesti.
Muuttoilmoitukset
Täytä muuttoilmoitus saadaksesi kaikki taloyhtiön asukaspalvelut käyttöösi. Mikäli myöhemmin muutat taloyhtiön sisällä tai pois yhtiöstä, voit täyttää muuttoilmoituksen asukasjärjestelmässämme.
Huomaathan, että muuttoilmoituslomake ei korvaa maistraattiin tehtävää lakisääteistä muuttoilmoitusta.
Vikailmoitukset ja oven avaukset
-
Kiinteistönhuolto
Huoltotyöt
Tee vikailmoitus , Avautuu uuteen välilehteenHuoltotöitä tehdään arkisin klo 8–16. Huoltomies soittaa ovikelloa ennen sisäänpääsyä. Mikäli ovea ei avata ja yleisavaimen käyttöön on annettu lupa, huoltomies käyttää yleisavainta.
Kaikista huoltokäynneistä jätetään viesti asuntoon.
-
Kiireelliset vikailmoitukset 24/7
+358 9 8046 3201
Huomioithan, että kiireelliset vikailmoitukset, kuten ovenavaukset sekä vesivuotoilmoitukset, tulee aina ilmoittaa soittamalla numeroon. Päivystys palvelee ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä.
Ovenavaus on maksullinen palvelu, ja tarkemmat hintatiedot löytyvät alta. Ovi voidaan avata vain huoneiston viralliselle asukkaalle. Ennen oven avaamista tarkistetaan asumistiedot ja henkilöllisyys.
Kiinteistöhuollon palveluhinnasto (PDF)
Asukkaiden erillispalveluhinnasto (PDF)
Avaintilaukset
Huoneistojen lisäavainten tilausoikeus on asunto-osakeyhtiöissä huoneiston osakkailla ja vuokrataloyhtiöissä huoneiston vuokralaisella.
Avaintilaukseen vaaditaan valtakirja, mikäli avaimen tilaa henkilö, jolla ei ole tilausoikeutta. Lisäavainten tilaus on aina maksullista. Tilatut lisäavaimet maksetaan avainten tilauksen yhteydessä.
Lisäavainten tilaus kannattaa tehdä hyvissä ajoin, sillä avainten toimitus tehtaalta saattaa kestää jopa muutaman viikon.
Saunavuorot
Osassa asiakasyhtiöitämme on käytössä taloyhtiösaunoja, joihin on varattavissa tai ostettavissa saunavuoroja yksittäin tai vakiovuoroina. Voit tiedustella vapaita saunavuoroja asiakaspalvelustamme.
Autopaikat
Osassa asiakasyhtiöitä Matinkylän Huolto hallinnoi myös autopaikkojen vuokrausta. Tällöin löydät tiedot omasta KotiMasa-palvelustasi.
Asiakasyhtiömme asukkaana voit tiedustella asiakaspalvelustamme vapaita autopaikkoja.
Autopaikoista tehdään kirjallinen sopimus, jonka irtisanomisaika on yksi kalenterikuukausi. Irtisanominen tulee aina tehdä kirjallisesti, myös poismuuton yhteydessä.
Auton sähkölämmitystolppien ja autohallien avaimet lunastetaan maksua vastaan asiakaspalvelustamme. Muistathan palauttaa avaimet irtisanottuasi paikan.
Autopaikoista peritään käyttökorvaus kunkin taloyhtiön vuosittain määrittelemän hinnan mukaisesti. Käyttökorvaus peritään huoneiston vuokran tai vastikkeen yhteydessä.
Lisätietoja ja tiedustelut KotiMasan kautta.