Tehokkuutta asiakaspalveluun – uusi toiminnanohjausjärjestelmä käyttöön
Tehokkuutta asiakaspalveluun – uusi toiminnanohjausjärjestelmä käyttöön
Osana Matinkylän Huollon digistrategiaa uudistimme isännöinnin toiminnanohjausjärjestelmämme toimimaan paremmin yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.
Käytämme isännöintiliiketoiminnassa päätelaitetoimintaan optimoitua palvelua, jossa myös asiakkaiden asiointi on helppoa tietokoneella, tabletilla, puhelimella tai puhelimen applikaatiolla. Ja luonnollisesti 24/7 palveluna.
Asiakkaanamme pääset automaattisesti kirjautumaan omiin ja hallinnoitavanasi oleviin kohteisiin. Ensimmäisellä kerralla teet vahvan tunnistautumisen kautta rekisteröitymisen, jonka jälkeen palvelu tunnistaa automaattisesti oikeutesi taloyhtiön tai -yhtiöiden tietojen ja palveluiden käyttöön. Näet aina ajankohtaisimmat tiedot taloyhtiöiden tilanteesta.
Isännöinnin tietojärjestelmissä operoidaan muuan muassa asukastietoja, asuntotietoja sekä kohteen teknisiä tietoja. Vaikka järjestelmät palvelevat automaattisesti, on henkilökohtainen asiakaspalvelumme yhä soiton tai sähköpostin äärellä arkipäivisin auttamassa.
Toiminnanohjausjärjestelmän uudistus on osa Matinkylän Huollon digitaalisten palveluiden uudistamista, joka puolestaan on osa kehitysstrategiaamme. Isännöintialan jatkuva edistyminen, asiakkaidemme monimuotoistuvat tarpeet ja yhteiskunnan edellytykset palveluiden saavutettavuudelle tarjoavat meille jatkuvaa motivaatiota kehittää toimintaamme yhä sujuvammaksi.
Palvelun käyttöönotto-ohjeen löydät täältä.